En kısa şekilde arabama çarptı ödiycem dedi yarım yumalak tutanak tuttuk elimde wp konuşmaları resimler vs var 2 ay geçti bekledim ödemedi nasıl şikayet edebilirim biri yardımcı olsun lütfen 🙏 ne yapmam lazım icramı davamı fikir verin lütfen