2 ay uzun bir süre olmuş. Keşke kazadan hemen sonra sigortaya başvursaydınız. Maddi hasar büyükse bir avukatla görüşün sizin yerinize o uğraşsın. Israrla ödemek istemiyorsa ve sizin lehinize karar çıkmışsa icraya verebilirsiniz. Geçmiş olsun
Karşı tarafın sigortasından aracı yaptırıp, değer kaybını sigorta şirketinden talep edebilir.
Sigorta olayı farklı sizin sigorta şirketiniz karşı taraftan alır. Ki aracın sigorta ve kasko değeri de bir anda 3 k dan 10-15k ya çıkar
Keşke tutanağı sağlıklı çekilse doldursaydınız hocam. 2 ay uzun bir süre. Sigortacınızı arayıp bilgilendirin.
Sigortadan neden yaptırmıyorsunuz?
Kaza fotoğrafı, tutanak, ehliyet ve ruhsatın fotoğrafı.
Cepten yaptırıcam hallederim deseler bile bunları mutlaka elinizde bulundurun dönüş alamadığınız an işleme sokun.
Hocam hiç uğraşmayın avukata vekâlet verin avukat sizin yerinize uğraşır karşı taraf kusurluysa o parayı değer kaybı ile birlikte fazla fazla alırsınız
Geçmiş olsun. Önce bi arabulucu'ya git tüm detayları sana eksiksiz söyleyecektir.
Hepinize değerli yorumlarınız için çok teşekkür ederim.
Sigorta ile şöyle yanlış olmasın sigortamı aradım karşı tarafın sigortası yoksa olmaz felan dediler. Karşı tarafın yok bu arada.
Avukata sordum oda ya icraya vericen yada mahkeme dedi lütfen yardımcı olun yarın artık bir şeyler yapmam lazım ne yapabilirim ?