• 17-07-2024, 04:04:06
    #1
    Selam olsun,

    Evimiz ormanın içinde yapı kayıt belgeli.
    Sağı, solu, önü, arkası orman bu nedenle yerleşim yok haliyle evi büyültme şansım yok.
    Bende doğaya zarar vermek istemiyorum yani cezası neyse ödeyeyim betonu dökeyim düşüncesinde değilim lakin yaşam alanını da büyültmem lazım.

    Aklıma ya çekme karavan ya da motokaravanla en azından ek bir oda gibi çözüm geldi.
    Çalışması gerekmiyor netice itibariyle kullanım sabit oda tarzında olacak.

    Bunun için O1 olması yeterli midir?
    Alternatif betonsuz nasıl çözümler olabilir, sizin fikriniz var mı?
  • 17-07-2024, 04:13:48
    #2
    karavan/çadır mantıklı olur Serter hocam,
    Hayırlı akşamlar iyi forumlar dilerim.
  • 17-07-2024, 04:16:29
    #3
    Konteynır aklıma geldi benimde hocam, neticede taşınabilir bir nesne...
  • 17-07-2024, 04:25:03
    #4
    Düşünceniz güzel hocam, lakin karavanın kaplayacağı alanı oluşturacak alanınız varsa oda neden yapamıyorsunuz ?

    Üstte bir arkadaş daha önermiş, karavan yerine konteyner kullanmak daha kullanışlı olabilir.
  • 17-07-2024, 05:17:44
    #5
    Guzel dusunceniz icin tebrik ederim umarim guzel bir yasam alani kurarsini
  • 17-07-2024, 06:58:43
    #6
    Hocam karavan yerine, çalışması şart değil diyorsanız. Eski kamyon kasaları var. Hurdalıkta atıl durumda satılık. Onlar daha uygun ve daha kolay olur bana kalırsanız. Karavana o kadar para bağlamaktansa. Konteyner'in yaptığı işin aynısını yapar.
    Bence fiyat olarak da daha makul olabilir diye düşünüyorum.

  • 17-07-2024, 07:06:21
    #7
    serterefendi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Selam olsun,

    Evimiz ormanın içinde yapı kayıt belgeli.
    Sağı, solu, önü, arkası orman bu nedenle yerleşim yok haliyle evi büyültme şansım yok.
    Bende doğaya zarar vermek istemiyorum yani cezası neyse ödeyeyim betonu dökeyim düşüncesinde değilim lakin yaşam alanını da büyültmem lazım.

    Aklıma ya çekme karavan ya da motokaravanla en azından ek bir oda gibi çözüm geldi.
    Çalışması gerekmiyor netice itibariyle kullanım sabit oda tarzında olacak.

    Bunun için O1 olması yeterli midir?
    Alternatif betonsuz nasıl çözümler olabilir, sizin fikriniz var mı?
    Valla Yaşıyorsun Bu Hayatı
  • 17-07-2024, 09:02:45
    #8
    Uzun süredir ormanda Konteynırda yaşayan biri olarak, içinde soba yakamayacağınızı unutmayın, kışın zor olacaktır çok iyi yalıtım yapmalısınız.
    Subasman yapmadan da 6 tane taş üstüne 7 metrelik 1+1 konteynır koyabliyorlar en mantıklısı o bana göre de.
  • 17-07-2024, 09:07:03
    #9
    Köyümüzde kalacak evimiz yoktu, ata evi vardı onda da ortak kullanım oluyor, köye gittiğimizde kalacak yer sorunu vardı.

    Bir kaç sene önce 2 konteyner aldık ortasına da 1.5 -2 metre boşluk bıraktım dışarıdan o alanı kapattık çatı yaptık. 1. Konteyner mutfak banyo yatak odası, diğeri sadece salon olarak kullanıyouz.


    Soba yakıyoruz bugüne kadar bir sorun yaşamadık şükür. Soba olan oda sıcacık oluyor sobanın yeri ayrı :₺)


    onuralcay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Uzun süredir ormanda Konteynırda yaşayan biri olarak, içinde soba yakamayacağınızı unutmayın, kışın zor olacaktır çok iyi yalıtım yapmalısınız.
    Subasman yapmadan da 6 tane taş üstüne 7 metrelik 1+1 konteynır koyabliyorlar en mantıklısı o bana göre de.