Uzun süredir ormanda Konteynırda yaşayan biri olarak, içinde soba yakamayacağınızı unutmayın, kışın zor olacaktır çok iyi yalıtım yapmalısınız.
Subasman yapmadan da 6 tane taş üstüne 7 metrelik 1+1 konteynır koyabliyorlar en mantıklısı o bana göre de.