Köyümüzde kalacak evimiz yoktu, ata evi vardı onda da ortak kullanım oluyor, köye gittiğimizde kalacak yer sorunu vardı.
Bir kaç sene önce 2 konteyner aldık ortasına da 1.5 -2 metre boşluk bıraktım dışarıdan o alanı kapattık çatı yaptık. 1. Konteyner mutfak banyo yatak odası, diğeri sadece salon olarak kullanıyouz.
Soba yakıyoruz bugüne kadar bir sorun yaşamadık şükür. Soba olan oda sıcacık oluyor sobanın yeri ayrı :₺)
Uzun süredir ormanda Konteynırda yaşayan biri olarak, içinde soba yakamayacağınızı unutmayın, kışın zor olacaktır çok iyi yalıtım yapmalısınız.
Subasman yapmadan da 6 tane taş üstüne 7 metrelik 1+1 konteynır koyabliyorlar en mantıklısı o bana göre de.