serterefendi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Selam olsun,

Evimiz ormanın içinde yapı kayıt belgeli.
Sağı, solu, önü, arkası orman bu nedenle yerleşim yok haliyle evi büyültme şansım yok.
Bende doğaya zarar vermek istemiyorum yani cezası neyse ödeyeyim betonu dökeyim düşüncesinde değilim lakin yaşam alanını da büyültmem lazım.

Aklıma ya çekme karavan ya da motokaravanla en azından ek bir oda gibi çözüm geldi.
Çalışması gerekmiyor netice itibariyle kullanım sabit oda tarzında olacak.

Bunun için O1 olması yeterli midir?
Alternatif betonsuz nasıl çözümler olabilir, sizin fikriniz var mı?
Valla Yaşıyorsun Bu Hayatı