redius adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
F30 Almalımıyım ?
37
●2.440
- 11-07-2024, 13:33:52Hayırlısı neyse o olsun . Ben temizini nereden bulacağım , ayrıca yaşım biraz genç biriktirip toplayarak alacağım. Aldım masraf çıkarsa bu sefer sıkıntı olucak . Sahibindendeki arabalarada güvenilmiyorki . Her an içimde korku ile arabada süremem valla 😊 en sıkıntısız olanı hangisidir?
- 11-07-2024, 13:37:22arabanın belli yerlerinde kronikleşmiş su kaçağı, yağ kaçağı var şanzımana zaten bindiğin zaman sürerken anlarsın problem var mı yok mu ama bu motor aksamındaki o belli noktaları oringler, genleşme kabı vs birde en önemlisi bu araçlarda kesinlikle kırmızı,turuncu antifriz kullanılmamalı mavi antifriz kullanılmalı yani antifrizini vb ni kendiniz kontrol etmeniz gerekircihansvlgn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
temizini bulayım diyorsan çok gezceksin ilk gördüğünü alıp ekspertize gidersen olmaz işin özü, araştırıp kontrol edip kronik sorunlarını araştırıp bilgili bir şekide araştırmaya başlaman gerekir - 11-07-2024, 13:37:25Bmw gelinlik kız gibidir incitme bi isteği olursa hemen yerin getir, yani en ufak bir arıza olursa hemen yaptır motor ve şanzuman dikat etmen gerek, km az ve kullanıcı sayısı düşük olmasıda iyi.
şanzuman kontrolü ben şu şekilde yapıyorum.
araş kesinlikle soğuk ve ilk çalıştıran sen olmalısın, araçı çalıştır ve yavaş yavaş sür hızlandıkca vites atmaları belli olur, eğer çok sert atıyot veya düşüyorsa kesinlikle uzakdur. yine soğuk /sıcak iken 50 -70 km arası git sonra sanki ışıklarda duruyormuş gibi birs yumuşak duruştan bir tık sert dur, çok sert değil dikkat et han viteste vites düşmesi hissediliyor veya küt/tık gibi ses gelirse kesinlikle uzakdur. hafif vites atışları veya düşüşlerinin hissedilmesin normaldir...
turbo ve DPF kontrol ettir. - 11-07-2024, 13:39:34birde klasik yağ bakımını bile ben doğru düzgün bir yerde yaptırmayı tercih ettim borusan da yaptırmadım ama güvendiğim sağlam mekanikci araştırıp bulup orada yaptırdım böyle yerlerde biraz tuzlu yağ bakımı + şanzman filtresi ve yağı + ön balatalar geçen sene mayıs ayında 15 bin lira civarında tuttu bakımı da biraz pahalı düzgün şekilde yaptırıyım dersencihansvlgn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 11-07-2024, 13:45:27İşin doğrusu araştırıp arabanın ilk sahibinden , iyi bir şekilde almak sizce ortalama fiyatları nedir ? hakkı nedir daha doğrusu şuanda
- 11-07-2024, 14:03:42Üyeliği durduruldugüncel ikinci el araç piyasası için ortalama fiyat vermek şu an için yanıltıcı olabilir. çok aramak ve zaman ayırmak gereken bir konu doğru araç bulmak için. yaş faktörü var, insan faktörü var. herkesin aracı çok iyi ama sen gittiğinde aynı kriterler uymuyor. süreç içerisinde doğru fiyata kendiniz karar verirsiniz zaten.cihansvlgn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 11-07-2024, 14:06:36sence sahibindenmi almalıyım ?vido adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 11-07-2024, 14:08:13Üyeliği durduruldufacebook alım satım grupları var. sahibinden.com'da bi sıkıntı çıkmaz tabii ki araç bakıp uygun olanı alabilrsin. kötü bi yer değil. çok araç aldım ve sattım. bi sıkıntı çekmedim.cihansvlgn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle