Hayırlısı neyse o olsun . Ben temizini nereden bulacağım , ayrıca yaşım biraz genç biriktirip toplayarak alacağım. Aldım masraf çıkarsa bu sefer sıkıntı olucak . Sahibindendeki arabalarada güvenilmiyorki . Her an içimde korku ile arabada süremem valla 😊 en sıkıntısız olanı hangisidir?
birde klasik yağ bakımını bile ben doğru düzgün bir yerde yaptırmayı tercih ettim borusan da yaptırmadım ama güvendiğim sağlam mekanikci araştırıp bulup orada yaptırdım böyle yerlerde biraz tuzlu yağ bakımı + şanzman filtresi ve yağı + ön balatalar geçen sene mayıs ayında 15 bin lira civarında tuttu bakımı da biraz pahalı düzgün şekilde yaptırıyım dersen