• 03-07-2024, 04:12:40
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Forumda canım sıkıldığımda en keyif aldığım şey Şikayet Var kısmında birbirini dolandıran şahısların atışmalarını okumak. Film gibi geliyo bana ve her konuda yeni birşey öğreniyorum Milletin doldandırılması tabiki de hoşuma gitmiyor fakat ikili diyaloglar ödüllü filmlerden kesitler gibi. Kim haklı kim haksız bazen karman çorman oluyo Kendimi bazen karar mercii yerine koyuyorum bazı konularda iki tarafta haklı çıkıyo. Allah kolaylık versin moderatörlere
  • 03-07-2024, 04:27:13
    #2
    İlk kayıt olduğun zaman açtığım konu 😅
  • 03-07-2024, 04:30:50
    #3
    Üyeliği durduruldu
    buraxklc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İlk kayıt olduğun zaman açtığım konu 😅
    Hocam müge anlıya dönüyo bazen bazı olaylar. İçinde kayboluyorum. Modlarda çözemiyo olayı havada kalıyo. Efsane diyaloglar var. İkisinden biri *********** o kesin. 3 5 mesaj okuyunca *********** ben çıkıcam diye şüpheleniyorum artık
  • 03-07-2024, 05:52:00
    #4
    izleyerek öğrenmek tecrübe ederek öğrenmekten iyidir (kötü şeylerde) insan tiplerini ve ilişkilerini çözümlemenizi sağlar en azından.

    her insan gördüğünden ders alsa muhakkak ki hatasız, kusursuz, düzgün olurdu. ancak bu Allah'a mahsus bir şey.

    kimi başkasından öğrenir, kimine zaten öğretilmiştir, kimi birebir yaşayarak öğrenir, kimi de öğrenmez öyle yaşar gider.
  • 03-07-2024, 09:14:04
    #5
    ⭐⭐ Görev Hizmetleri ⭐⭐
    - Forumda canım sıkıldığımda en keyif aldığım şey Şikayet Var kısmında birbirini dolandıran şahısların atışmalarını okumak.
    • R10 Yaşı
      1 Gün 1 Saat

  • 03-07-2024, 09:19:43
    #6
    Growth Manager
    şikayetvar sitesi de güzel bu aktivite için, forumdakiler biraz üzüyor insanı
  • 03-07-2024, 14:29:11
    #7
    Üyeliği durduruldu
    metalajans34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    - Forumda canım sıkıldığımda en keyif aldığım şey Şikayet Var kısmında birbirini dolandıran şahısların atışmalarını okumak.
    • R10 Yaşı
      1 Gün 1 Saat
    Yaşa çok takılmayalim bence . Olayları da farklı yerlere tasimayalim. 2020 den beri gelir üye olmadan hizmet alırım buradaki güvenilir arkadaşlardan. Şikayetim Var kategorisi de açık zaten herkese üye olana da olmayana da. R10 yaşını gerçek yaş gibi görmeyelim bence Elimde 2009 açılışı ads hesabı var bu işlerle uzun zamandır ilgilendiğimi bil sadece.
  • 04-07-2024, 15:20:18
    #8
    SosyalMerkezCom adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yaşa çok takılmayalim bence . Olayları da farklı yerlere tasimayalim. 2020 den beri gelir üye olmadan hizmet alırım buradaki güvenilir arkadaşlardan. Şikayetim Var kategorisi de açık zaten herkese üye olana da olmayana da. R10 yaşını gerçek yaş gibi görmeyelim bence Elimde 2009 açılışı ads hesabı var bu işlerle uzun zamandır ilgilendiğimi bil sadece.
    Sen kesinlikle sorunlusun.
    Buram buram multi kokuyosun, 2 günlük üyesin, forumda en keyif aldığın şey şikayet konusu okumakmış, üye değilken okuyormuş.
    Ben 17 yıllık üyeyim hiç bir zaman "şikayetim var" kategorisi misafir üyeye açık olmadı. Kendini de buradan ele verdin.

    @futturkey; @SosyalMerkezCom; multi hesaplardır. @Engin;
    @Levirora; arkadaşımızı 7500 TL dolandırmış.

    sosyalmerkez.com sitesinin iletişim kısmında yer alan whatsapp 0538 626 19 40 numarasını googleda arattığınızda "futturkey" ismiyle birilerini dolandırdığını görebilirsiniz.
    Yine aynı sitenin iletişim kısmındaki instagram ismi ile @futturkey; hesabının ismi uyuşmaktadır.


    Ayrıca iki farklı üyeliğin açtığı benzer başlıklar:
    https://www.r10.net/google-adwords-a...ma-lutfen.html
    https://www.r10.net/sorum-var/413665...ini-nedir.html

    Bir dahaki sefere daha sağlam bi yalanla gel.
  • 04-07-2024, 17:59:43
    #9
    @Rosteoz; bu arkadaş banlanan @futturkey; in multi hesabıdır.