SosyalMerkezCom adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yaşa çok takılmayalim bence . Olayları da farklı yerlere tasimayalim. 2020 den beri gelir üye olmadan hizmet alırım buradaki güvenilir arkadaşlardan. Şikayetim Var kategorisi de açık zaten herkese üye olana da olmayana da. R10 yaşını gerçek yaş gibi görmeyelim bence Elimde 2009 açılışı ads hesabı var bu işlerle uzun zamandır ilgilendiğimi bil sadece.
Sen kesinlikle sorunlusun.
Buram buram multi kokuyosun, 2 günlük üyesin, forumda en keyif aldığın şey şikayet konusu okumakmış, üye değilken okuyormuş.
Ben 17 yıllık üyeyim hiç bir zaman "şikayetim var" kategorisi misafir üyeye açık olmadı. Kendini de buradan ele verdin.

@futturkey; @SosyalMerkezCom; multi hesaplardır. @Engin;
@Levirora; arkadaşımızı 7500 TL dolandırmış.

sosyalmerkez.com sitesinin iletişim kısmında yer alan whatsapp 0538 626 19 40 numarasını googleda arattığınızda "futturkey" ismiyle birilerini dolandırdığını görebilirsiniz.
Yine aynı sitenin iletişim kısmındaki instagram ismi ile @futturkey; hesabının ismi uyuşmaktadır.


Ayrıca iki farklı üyeliğin açtığı benzer başlıklar:
https://www.r10.net/google-adwords-a...ma-lutfen.html
https://www.r10.net/sorum-var/413665...ini-nedir.html

Bir dahaki sefere daha sağlam bi yalanla gel.