izleyerek öğrenmek tecrübe ederek öğrenmekten iyidir (kötü şeylerde)

insan tiplerini ve ilişkilerini çözümlemenizi sağlar en azından.
her insan gördüğünden ders alsa muhakkak ki hatasız, kusursuz, düzgün olurdu. ancak bu Allah'a mahsus bir şey.
kimi başkasından öğrenir, kimine zaten öğretilmiştir, kimi birebir yaşayarak öğrenir, kimi de öğrenmez öyle yaşar gider.