- Forumda canım sıkıldığımda en keyif aldığım şey Şikayet Var kısmında birbirini dolandıran şahısların atışmalarını okumak.
- R10 Yaşı
1 Gün 1 Saat

Yaşa çok takılmayalim bence

. Olayları da farklı yerlere tasimayalim. 2020 den beri gelir üye olmadan hizmet alırım buradaki güvenilir arkadaşlardan. Şikayetim Var kategorisi de açık zaten herkese üye olana da olmayana da. R10 yaşını gerçek yaş gibi görmeyelim bence

Elimde 2009 açılışı ads hesabı var bu işlerle uzun zamandır ilgilendiğimi bil sadece.