Forumda canım sıkıldığımda en keyif aldığım şey Şikayet Var kısmında birbirini dolandıran şahısların atışmalarını okumak. Film gibi geliyo bana ve her konuda yeni birşey öğreniyorum

Milletin doldandırılması tabiki de hoşuma gitmiyor fakat ikili diyaloglar ödüllü filmlerden kesitler gibi. Kim haklı kim haksız bazen karman çorman oluyo

Kendimi bazen karar mercii yerine koyuyorum bazı konularda iki tarafta haklı çıkıyo. Allah kolaylık versin moderatörlere