Temu ile ilgili yorumlarınız
5
●232
- 27-06-2024, 14:10:264. Siparişim yolda geliyor , Gümrüğe takılma gibi bi durum söz konusu değil çünkü aldığınız ürünlerin aynı anda gümrük vergisinide ödüyorsunuz sepet adımında , Ürünler Türkiye'de x20 katına satılan gerçek çin malları hak ettiği fiyatlarla alıyorsunuz sadece , Kıyafet kesinlikle önermem muşamba gibi geliyor geri kalan aparatlar vs hiç sorun yaşamadım hepsi göründüğü gibi geldi .
Dolap ve trendyolda Ciddi müşteri yorumlarıyla satılanları gördüm o yüzden x20 katı dedim Temuda 12 tl olan malı trendyolda 600 Müşteri yorumu olan firma 260 Satıyor alanlarında suçu yok tabi ama bilinçsiz tüketicilerden güzel paralar kazanıyorlar - 27-06-2024, 14:12:05
- 27-06-2024, 14:37:57ben de tam olarak bunu merak ediyorumkrmbzkurt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
iyi de hocam ne kadar ödersen öde yine de aylık 5 limitin var diye biliyorum, hiç gelen şu an elinizde olan ürün var mı? varsa kaç tane getirdiniz bi sipariş ilepolat1994 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Peki hocam bunu temu kart ile mi aldı yoksa devlet mi aldı benim için o önemli.EmrPce adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 27-06-2024, 14:40:26ödemeyi temuya yapıyorsunuz temu devlete yapıyor. Aliexpress de de o şekilde işliyor. Yani peşin ödeniyor vergi.sefac adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
