aylık 5 ürün sınırına takılabilir diye ben almadım. Çünkü min 480 tl alışveriş yapmak gerekiyor. e herşey ucuz sepete çeşit çeşit dolduruyosun da gümrüğe takılacak bunlar. Bu düşünce yüzünden hiç sipariş geçmedim. Alıp da gelenlerin yorumlarını merak ediyorum
ben de tam olarak bunu merak ediyorum
4. Siparişim yolda geliyor , Gümrüğe takılma gibi bi durum söz konusu değil çünkü aldığınız ürünlerin aynı anda gümrük vergisinide ödüyorsunuz sepet adımında , Ürünler Türkiye'de x20 katına satılan gerçek çin malları hak ettiği fiyatlarla alıyorsunuz sadece , Kıyafet kesinlikle önermem muşamba gibi geliyor geri kalan aparatlar vs hiç sorun yaşamadım hepsi göründüğü gibi geldi .
Dolap ve trendyolda Ciddi müşteri yorumlarıyla satılanları gördüm o yüzden x20 katı dedim Temuda 12 tl olan malı trendyolda 600 Müşteri yorumu olan firma 260 Satıyor alanlarında suçu yok tabi ama bilinçsiz tüketicilerden güzel paralar kazanıyorlar
iyi de hocam ne kadar ödersen öde yine de aylık 5 limitin var diye biliyorum, hiç gelen şu an elinizde olan ürün var mı? varsa kaç tane getirdiniz bi sipariş ile
3-5 bişey aldım 700tl civarı vergi ücreti aldı
Peki hocam bunu temu kart ile mi aldı yoksa devlet mi aldı benim için o önemli.