sefac adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Forumda çok fazla konu görüyorum. Ürün alanlar yorum yapabilir mi? Mesela 20 tane ürün alanlar oluyor onlar geldi mi?

3-5 bişey aldım 700tl civarı vergi ücreti aldı