4. Siparişim yolda geliyor , Gümrüğe takılma gibi bi durum söz konusu değil çünkü aldığınız ürünlerin aynı anda gümrük vergisinide ödüyorsunuz sepet adımında , Ürünler Türkiye'de x20 katına satılan gerçek çin malları hak ettiği fiyatlarla alıyorsunuz sadece , Kıyafet kesinlikle önermem muşamba gibi geliyor geri kalan aparatlar vs hiç sorun yaşamadım hepsi göründüğü gibi geldi .

Dolap ve trendyolda Ciddi müşteri yorumlarıyla satılanları gördüm o yüzden x20 katı dedim Temuda 12 tl olan malı trendyolda 600 Müşteri yorumu olan firma 260 Satıyor alanlarında suçu yok tabi ama bilinçsiz tüketicilerden güzel paralar kazanıyorlar