• 25-06-2024, 13:55:44
    #28
    Ankara Kızılay'da ayda 2-3 kez gittiğim bir mekan var. PS5 saatlik ücreti 100 TL ve ne zaman gitsem, en az 2-3 masa dolu oluyor. Mekanın konumu en önemli faktör bence.
    Mekanın ardından en önemli husus, gelen insanların zamanın nasıl geçtiğini fark etmemesini sağlamak. Bu, tamamen sorunsuz bir oyun deneyimi sunmakla mümkün. Oyun oynarken oyunda, konsolda, televizyonda, oturulan koltukta ve ortam ışığında konforlu ve rahat bir ortam sağlanmalı.
    Örneğin, yukarıda bahsettiğim mekanda maksimum 1 saat kalabiliyorum, daha fazla kalıp oynamak istesem de. Bunun sebebi kötü oyun deneyimi, kötü ortam ve rahatsız koltuklar.
  • 25-06-2024, 15:34:01
    #29
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bir yeri devir almak yerine sıfırdan kurmak daha iyi olur.
    Devir eden kişi müşteri kaçırmıştır, iş yoktur, kötüdür.
    Sıfırdan eğlence yeri açmak ilk başta kitle toplamak zor olur ama tuttuğu anda gerisi gelir.

    İçecek dolabı, bisküvi rafı, biraz cips, tost tamamdır.
    30 TL maliyetli tostu x2.5 katı olarak satarsaniz daha verimli olur. Zamdan minimum etkilenirsiniz.

    Part time genç bir arkadaşta yanınıza alın tamamdır.
    Ticarette para var ama insanlarla uğraşmak yorucu.

    Fix masa 1-2 kişilik kollu olsun,
    Bir oyunu üç kişi oynamak istenirse ek kol +50 TL gibi fiyatı olsun. Biz zamanında yapardık çok güzel iş yapardı.
    Tutacağıniz dükkanda vip oda tarzı konsept olursa daha iyi olur. Vip odalar daha pahalı vs. iyi olur. Sigara içmeyi yasaklamak en büyük kuralınız olsun.

    Konsolları duvara, masaya sabitlemek en büyük tavsiyem olur. Arkanıza dükkan kuralları yazın. Her masaya aynı şekilde. Sinirlenip kolu kıran davarlar var. Hırsızlık yapmaya çalışan vs. dikkat ettiniz mi gerisi sizin azminize kalmış.
    teşekkür ederim tavsiyeleriniz için. bende saatini çevremde ortalama 100-120tl civarı ben 80tlden saatlik ücret yapacagım ekstra olarak evde malzemelerini hazırladıgım kumru tarz tost yapacagım ve yarım tost 55₺ ücreti olacak fahiş fiyat yapmayacagım.
    zaten inanıyorum ki tost ucuz olursa müşteri kitlesinin daha çok hoşuna gidicektir. ek kol ücreti düşünüyorum evet bende teşekkür ederim
    cdermnx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ankara Kızılay'da ayda 2-3 kez gittiğim bir mekan var. PS5 saatlik ücreti 100 TL ve ne zaman gitsem, en az 2-3 masa dolu oluyor. Mekanın konumu en önemli faktör bence.
    Mekanın ardından en önemli husus, gelen insanların zamanın nasıl geçtiğini fark etmemesini sağlamak. Bu, tamamen sorunsuz bir oyun deneyimi sunmakla mümkün. Oyun oynarken oyunda, konsolda, televizyonda, oturulan koltukta ve ortam ışığında konforlu ve rahat bir ortam sağlanmalı.
    Örneğin, yukarıda bahsettiğim mekanda maksimum 1 saat kalabiliyorum, daha fazla kalıp oynamak istesem de. Bunun sebebi kötü oyun deneyimi, kötü ortam ve rahatsız koltuklar.
    teşekkür ederim hocam yorumunuz için evet gittiğim her ps kafede sıra bekliyorum ve saatı 100₺ civarı istanbul ümraniye çevresindede hiç unutmuyorum bir kafeye gittim saatı 100₺ playstation 5 var ve kasıyor kasmaktan oyun oynanmıyor kafede o kafe bile akşamları agzına kadar dolu oluyor
  • 25-06-2024, 15:43:00
    #30
    Siz kafaya koymuşsunuz açacaksınız, en ufak olumsuz yoruma bile hemen cevabınız var,20 yıldır bu sektördeyim, 20 yıl önceki kafam olsa başka iş yapardım, size sadece bunu yazacağım, öyle dışardan bakıldığı gibi herşey on numara değil Bunuda girmeden anlayamazsın . Bir arkadaş ben işletiyorum, sadece elektrik masrafınız olur demiş bunun üzeriner ne desek zaten olmaz . Şimdiden hayırlı olsun, ha unutmadan, son son gez toz eşinle arkadaşlarınla zaman geçir, bu işe girince gelir bu yorumumu tekrar okursun.
  • 25-06-2024, 15:46:41
    #31
    Milenyum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Siz kafaya koymuşsunuz açacaksınız, en ufak olumsuz yoruma bile hemen cevabınız var,20 yıldır bu sektördeyim, 20 yıl önceki kafam olsa başka iş yapardım, size sadece bunu yazacağım, öyle dışardan bakıldığı gibi herşey on numara değil Bunuda girmeden anlayamazsın . Bir arkadaş ben işletiyorum, sadece elektrik masrafınız olur demiş bunun üzeriner ne desek zaten olmaz . Şimdiden hayırlı olsun, ha unutmadan, son son gez toz eşinle arkadaşlarınla zaman geçir, bu işe girince gelir bu yorumumu tekrar okursun.
    teşekkür ederim yorumunuz için ancak 250 bin civarına daha iyi bir iş fikri aklıma gelmedi açıkçası ve giderlerinin farkındayım
    kazancınız üzerinden devlete verilen vergi, internet, elektrik, aldıgın ürünlerin fiyatı cihaz bozulursa tamir masrafı ve sürekli oluşan kol arızaları. aklıma gelenler bunlar ve kira tabiki aklıma gelenler bunlar
    kendi işimde yorulmak daha iyi olur diye düşünüyorum zaten kendime zaman ayırmıyorum kuryeyim günde 15 saat çalışıyorum
  • 25-06-2024, 15:54:25
    #32
    Bence geleceği olmayan bir sektör internet kafeler öldü ps kafeler yerine geçti ama fazla zamanları olduğunu düşünmüyorum tabi yine bu süre içerisinde yapılır bir iş çevreye göre uygun fiyatlarla işletirseniz kazanırsınız sanırım. Yemek sektörüde düşünülebilir bir dönerci falan eksik olan yerde iyi işler.
  • 25-06-2024, 15:56:39
    #33
    Emir23z adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bence geleceği olmayan bir sektör internet kafeler öldü ps kafeler yerine geçti ama fazla zamanları olduğunu düşünmüyorum tabi yine bu süre içerisinde yapılır bir iş çevreye göre uygun fiyatlarla işletirseniz kazanırsınız sanırım. Yemek sektörüde düşünülebilir bir dönerci falan eksik olan yerde iyi işler.
    yemek pek bilgim yok o yüzden gıdaya girmek hiç istemedim belki iyi işler ama ben yönetemem orayı ve masrafı daha fazla gidiyor evet geleceği olmayan bir sektör ama çorba dönsün istiyorum başkasının işinde akşama kadar koşturacagıma kendi işimde koşturayım istedim borçla girmeyeceğim zaten o bir artı oluyor bana
    bilmiyorum gittinizmi ama bende öldü sanıyordum çevrede ps kafeler full çekiyor
  • 25-06-2024, 16:04:48
    #34
    ToryVidar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yemek pek bilgim yok o yüzden gıdaya girmek hiç istemedim belki iyi işler ama ben yönetemem orayı ve masrafı daha fazla gidiyor evet geleceği olmayan bir sektör ama çorba dönsün istiyorum başkasının işinde akşama kadar koşturacagıma kendi işimde koşturayım istedim borçla girmeyeceğim zaten o bir artı oluyor bana
    bilmiyorum gittinizmi ama bende öldü sanıyordum çevrede ps kafeler full çekiyor
    Benim şehrimde tekel gibi bir firma var birden fazla şubesi var ana şubesi büyük bir yer bir tarafı normal kafe-okey falan diğer tarafı ps bilgisayar 3d gözlükler direksiyon sistemli pc ler bilardo adam dünyada ne kadar oyun varsa dijital veya dijital olmayan hepsini sunmuş sağlam bir harcama yaptığı belli bunun haricinde zaten küçük yerler kalmadı tek tük işletenler var bu firma tekel gibi işlediği için fiyatlarıda ortalama fiyatlar çok sağlam işliyor. Yemek sektörü iyidir çoğu kişi işi bilerek başlamıyor zaten örneğin gidip dönercide bir ay çalış veya usta bul çalıştır tabi usta kendin olmadıktan sonra maliyeti yüksek olacak. Kendi kendine denyeerek yapanda çok ama istemek lazım.
  • 25-06-2024, 16:06:59
    #35
    Emir23z adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Benim şehrimde tekel gibi bir firma var birden fazla şubesi var ana şubesi büyük bir yer bir tarafı normal kafe-okey falan diğer tarafı ps bilgisayar 3d gözlükler direksiyon sistemli pc ler bilardo adam dünyada ne kadar oyun varsa dijital veya dijital olmayan hepsini sunmuş sağlam bir harcama yaptığı belli bunun haricinde zaten küçük yerler kalmadı tek tük işletenler var bu firma tekel gibi işlediği için fiyatlarıda ortalama fiyatlar çok sağlam işliyor. Yemek sektörü iyidir çoğu kişi işi bilerek başlamıyor zaten örneğin gidip dönercide bir ay çalış veya usta bul çalıştır tabi usta kendin olmadıktan sonra maliyeti yüksek olacak. Kendi kendine denyeerek yapanda çok ama istemek lazım.
    o dediğiniz tekel gibi yer benim çevremdede var orası ap ayrı bir yer aslında o başka bir dünya oluşturmuş ufaktan başlamak istedim bende niyetim beklentim büyük paralar değil işler yolunda gitmezse elimdeki malzemeleri satarım en fazla yarısı kadar zarar ederim emeğim gitmiş olur
  • 25-06-2024, 17:06:34
    #36
    1 Yıldır 4 arkadaş 2 haftada bir 4 kişi fifa24 oynamak için gidiyoruz, özel vip oda tv 85inç , içecek vs min. 1k tl hesap ödüyoruz ama yaşattığı haz inanılmaz gerçek spor yapsak bukadar stres eğlence gülme yaşayamayız o sebeple açın fakat 250bin tl bence çok yetersiz duruyor . PS5 alacaksınız tam takım her ps5 için oyunlarla birlikte masrafınız zaten 30k tl olacaktır. 2 futfol 1 araba yarışı birde dövüş yeterli zaten diğer oyunlar için kimse kafeye gelmez. 7x30 210.000 tl sadece makineler ediyor zaten . tv desen min 65inç olması lazım bence onlarda tcl marka 25k tl desek 7x25 175k tl daha koltuğu , tv ünitesi , kasası sandalyesi süslemesi derken 500k kafadan gitti