Ankara Kızılay'da ayda 2-3 kez gittiğim bir mekan var. PS5 saatlik ücreti 100 TL ve ne zaman gitsem, en az 2-3 masa dolu oluyor. Mekanın konumu en önemli faktör bence.
Mekanın ardından en önemli husus, gelen insanların zamanın nasıl geçtiğini fark etmemesini sağlamak. Bu, tamamen sorunsuz bir oyun deneyimi sunmakla mümkün. Oyun oynarken oyunda, konsolda, televizyonda, oturulan koltukta ve ortam ışığında konforlu ve rahat bir ortam sağlanmalı.
Örneğin, yukarıda bahsettiğim mekanda maksimum 1 saat kalabiliyorum, daha fazla kalıp oynamak istesem de. Bunun sebebi kötü oyun deneyimi, kötü ortam ve rahatsız koltuklar.
2024 Playstation kafe açmak ?
43
●3.778
- 25-06-2024, 15:34:01teşekkür ederim tavsiyeleriniz için. bende saatini çevremde ortalama 100-120tl civarı ben 80tlden saatlik ücret yapacagım ekstra olarak evde malzemelerini hazırladıgım kumru tarz tost yapacagım ve yarım tost 55₺ ücreti olacak fahiş fiyat yapmayacagım.Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
zaten inanıyorum ki tost ucuz olursa müşteri kitlesinin daha çok hoşuna gidicektir. ek kol ücreti düşünüyorum evet bende teşekkür ederim
teşekkür ederim hocam yorumunuz için evet gittiğim her ps kafede sıra bekliyorum ve saatı 100₺ civarı istanbul ümraniye çevresindede hiç unutmuyorum bir kafeye gittim saatı 100₺ playstation 5 var ve kasıyor kasmaktan oyun oynanmıyor kafede o kafe bile akşamları agzına kadar dolu oluyorcdermnx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 25-06-2024, 15:43:00Siz kafaya koymuşsunuz açacaksınız, en ufak olumsuz yoruma bile hemen cevabınız var,20 yıldır bu sektördeyim, 20 yıl önceki kafam olsa başka iş yapardım, size sadece bunu yazacağım, öyle dışardan bakıldığı gibi herşey on numara değil
Bunuda girmeden anlayamazsın . Bir arkadaş ben işletiyorum, sadece elektrik masrafınız olur demiş
bunun üzeriner ne desek zaten olmaz . Şimdiden hayırlı olsun, ha unutmadan, son son gez toz eşinle arkadaşlarınla zaman geçir, bu işe girince gelir bu yorumumu tekrar okursun.
- 25-06-2024, 15:46:41teşekkür ederim yorumunuz için ancak 250 bin civarına daha iyi bir iş fikri aklıma gelmedi açıkçası ve giderlerinin farkındayımMilenyum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
kazancınız üzerinden devlete verilen vergi, internet, elektrik, aldıgın ürünlerin fiyatı cihaz bozulursa tamir masrafı ve sürekli oluşan kol arızaları. aklıma gelenler bunlar ve kira tabiki aklıma gelenler bunlar
kendi işimde yorulmak daha iyi olur diye düşünüyorum zaten kendime zaman ayırmıyorum kuryeyim günde 15 saat çalışıyorum
- 25-06-2024, 15:54:25Bence geleceği olmayan bir sektör internet kafeler öldü ps kafeler yerine geçti ama fazla zamanları olduğunu düşünmüyorum tabi yine bu süre içerisinde yapılır bir iş çevreye göre uygun fiyatlarla işletirseniz kazanırsınız sanırım. Yemek sektörüde düşünülebilir bir dönerci falan eksik olan yerde iyi işler.
- 25-06-2024, 15:56:39yemek pek bilgim yok o yüzden gıdaya girmek hiç istemedim belki iyi işler ama ben yönetemem orayı ve masrafı daha fazla gidiyor evet geleceği olmayan bir sektör ama çorba dönsün istiyorum başkasının işinde akşama kadar koşturacagıma kendi işimde koşturayım istedim borçla girmeyeceğim zaten o bir artı oluyor banaEmir23z adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bilmiyorum gittinizmi ama bende öldü sanıyordum çevrede ps kafeler full çekiyor - 25-06-2024, 16:04:48Benim şehrimde tekel gibi bir firma var birden fazla şubesi var ana şubesi büyük bir yer bir tarafı normal kafe-okey falan diğer tarafı ps bilgisayar 3d gözlükler direksiyon sistemli pc ler bilardo adam dünyada ne kadar oyun varsa dijital veya dijital olmayan hepsini sunmuş sağlam bir harcama yaptığı belli bunun haricinde zaten küçük yerler kalmadı tek tük işletenler var bu firma tekel gibi işlediği için fiyatlarıda ortalama fiyatlar çok sağlam işliyor. Yemek sektörü iyidir çoğu kişi işi bilerek başlamıyor zaten örneğin gidip dönercide bir ay çalış veya usta bul çalıştır tabi usta kendin olmadıktan sonra maliyeti yüksek olacak. Kendi kendine denyeerek yapanda çok ama istemek lazım.ToryVidar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 25-06-2024, 16:06:59o dediğiniz tekel gibi yer benim çevremdede var orası ap ayrı bir yer aslında o başka bir dünya oluşturmuş ufaktan başlamak istedim bende niyetim beklentim büyük paralar değil işler yolunda gitmezse elimdeki malzemeleri satarım en fazla yarısı kadar zarar ederim emeğim gitmiş olurEmir23z adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 25-06-2024, 17:06:341 Yıldır 4 arkadaş 2 haftada bir 4 kişi fifa24 oynamak için gidiyoruz, özel vip oda tv 85inç , içecek vs min. 1k tl hesap ödüyoruz ama yaşattığı haz inanılmaz gerçek spor yapsak bukadar stres eğlence gülme yaşayamayız
o sebeple açın fakat 250bin tl bence çok yetersiz duruyor . PS5 alacaksınız tam takım her ps5 için oyunlarla birlikte masrafınız zaten 30k tl olacaktır. 2 futfol 1 araba yarışı birde dövüş yeterli zaten diğer oyunlar için kimse kafeye gelmez. 7x30 210.000 tl sadece makineler ediyor zaten . tv desen min 65inç olması lazım bence onlarda tcl marka 25k tl desek 7x25 175k tl daha koltuğu , tv ünitesi , kasası sandalyesi süslemesi derken 500k kafadan gitti
Bunuda girmeden anlayamazsın . Bir arkadaş ben işletiyorum, sadece elektrik masrafınız olur demiş