Siz kafaya koymuşsunuz açacaksınız, en ufak olumsuz yoruma bile hemen cevabınız var,20 yıldır bu sektördeyim, 20 yıl önceki kafam olsa başka iş yapardım, size sadece bunu yazacağım, öyle dışardan bakıldığı gibi herşey on numara değil Bunuda girmeden anlayamazsın . Bir arkadaş ben işletiyorum, sadece elektrik masrafınız olur demiş bunun üzeriner ne desek zaten olmaz . Şimdiden hayırlı olsun, ha unutmadan, son son gez toz eşinle arkadaşlarınla zaman geçir, bu işe girince gelir bu yorumumu tekrar okursun.