Milenyum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Siz kafaya koymuşsunuz açacaksınız, en ufak olumsuz yoruma bile hemen cevabınız var,20 yıldır bu sektördeyim, 20 yıl önceki kafam olsa başka iş yapardım, size sadece bunu yazacağım, öyle dışardan bakıldığı gibi herşey on numara değil Bunuda girmeden anlayamazsın . Bir arkadaş ben işletiyorum, sadece elektrik masrafınız olur demiş bunun üzeriner ne desek zaten olmaz . Şimdiden hayırlı olsun, ha unutmadan, son son gez toz eşinle arkadaşlarınla zaman geçir, bu işe girince gelir bu yorumumu tekrar okursun.
teşekkür ederim yorumunuz için ancak 250 bin civarına daha iyi bir iş fikri aklıma gelmedi açıkçası ve giderlerinin farkındayım
kazancınız üzerinden devlete verilen vergi, internet, elektrik, aldıgın ürünlerin fiyatı cihaz bozulursa tamir masrafı ve sürekli oluşan kol arızaları. aklıma gelenler bunlar ve kira tabiki aklıma gelenler bunlar
kendi işimde yorulmak daha iyi olur diye düşünüyorum zaten kendime zaman ayırmıyorum kuryeyim günde 15 saat çalışıyorum