ToryVidar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
yemek pek bilgim yok o yüzden gıdaya girmek hiç istemedim belki iyi işler ama ben yönetemem orayı ve masrafı daha fazla gidiyor evet geleceği olmayan bir sektör ama çorba dönsün istiyorum başkasının işinde akşama kadar koşturacagıma kendi işimde koşturayım istedim borçla girmeyeceğim zaten o bir artı oluyor bana
bilmiyorum gittinizmi ama bende öldü sanıyordum çevrede ps kafeler full çekiyor
Benim şehrimde tekel gibi bir firma var birden fazla şubesi var ana şubesi büyük bir yer bir tarafı normal kafe-okey falan diğer tarafı ps bilgisayar 3d gözlükler direksiyon sistemli pc ler bilardo adam dünyada ne kadar oyun varsa dijital veya dijital olmayan hepsini sunmuş sağlam bir harcama yaptığı belli bunun haricinde zaten küçük yerler kalmadı tek tük işletenler var bu firma tekel gibi işlediği için fiyatlarıda ortalama fiyatlar çok sağlam işliyor. Yemek sektörü iyidir çoğu kişi işi bilerek başlamıyor zaten örneğin gidip dönercide bir ay çalış veya usta bul çalıştır tabi usta kendin olmadıktan sonra maliyeti yüksek olacak. Kendi kendine denyeerek yapanda çok ama istemek lazım.