• 20-06-2024, 03:33:54
    #19
    Seni istemeyeni sende isteme, seni sevmeyeni sense sevme.
  • 20-06-2024, 03:59:07
    #20
    seni sevdim deli kanlı gel bira içelim senin ile
  • 20-06-2024, 04:17:16
    #21
    1 yıl depresyondaydım işim sosyal hayat bir çok şey ile iletişimim kesildi ve 1 yılım çöp oldu 1 yıl sonra anladım ki kız beni aldatmış ben boşuna zaman kaybetmişim başında kendime haksızlık yapıyormuşum bir yenisini bul eskisini unut zor değil saf olma bu devirde çok üzülürsün gerekirse sen kullan
  • 20-06-2024, 05:25:32
    #22
    Üyeliği durduruldu
    Dostum unutamıyorsun onsuz olmayı kabul ediyorsun etmek zorundasın. Her ne kadar yanlışı o bu desek de gönlün bunları dinlemeyecek ama onsuz olmayı kabul edeceksin. Burada soğukkanlı yazan herkes bir kere de olsa bu acıyı dibine kadar tatmıştır.
  • 20-06-2024, 09:03:21
    #23
    Yaşınızı bilmiyorum ama 19-20 yaşlardayken Online Oyunlara dadanmıştım muazzam etkili olmuştu.
  • 20-06-2024, 10:22:03
    #24
    Üyeliği durduruldu
    Unutmaya odaklanırsanız asla unutamazsınız.
    Sigara gibi düşünün aniden bırakılmaz. Daha çok aklınıza gelir.

    Öncelikle kendinize uğraş, hobi bulun. İşlerinize odaklanın. Aklınıza geldiğinde odağınız işiniz olsun. Asla ve asla ne sizin ne de onun iletişim kurmasına izin vermeyin. O engellediyse sizde engelleyin. Kızlar ara sıra kendini hatırlatmayı sever.

    Aklınıza gelmediği anlar siz aklınıza getirin, fotoğraflarına bakın, mesajları okuyun felan.
    Daha sonra odağı tekrar değiştirirsiniz. Zamanla aklınızdan kalıcı olarak çıkacaktır.
  • 20-06-2024, 10:57:54
    #25
    Unutmazsın, dersini alır yokluğuna alışırsın. Sonraki ilişkinde farkındalığın artmış olur.
  • 20-06-2024, 13:03:04
    #26
    umursamaz takılacaksın lafını bile etmeyeceksin lafı edilirse ilgilenmiyorum diyeceksin.içten içe yansanda. her yerden engelle aklına gelmesin. bende seninyaşalrında fazla güzel olmayan bir kız dünya güzeli dünyadan ondan daha güzel yok ben ne yapacağım diye düşünürdüm. ama ben terkedilmedim ben terkettim guruma dokunan bir şey yaptı sevsemde onunla olamazdım.aldatma felan değil. aşk bu işte safinazı bile sevdirir yeri gelir ben aşıktım ve bu yaşımda hala aşık olamdan öyle hiç.sen aşık değilsinm takıntı seninkisi.çabuk unutursun
  • 20-06-2024, 14:06:52
    #27
    "Çiviyi, çivi söker" demiş atalar. Bu saatten sonra onu aklında tuttuğun her saniye hırslanır, hata yapar, kendini üzersin. Kafanı başkasına yada spor gibi farklı meşgalelere yöneltmen kendine yapacağın en büyük iyilik olur