Dostum unutamıyorsun onsuz olmayı kabul ediyorsun etmek zorundasın. Her ne kadar yanlışı o bu desek de gönlün bunları dinlemeyecek ama onsuz olmayı kabul edeceksin. Burada soğukkanlı yazan herkes bir kere de olsa bu acıyı dibine kadar tatmıştır.