1 yıl depresyondaydım işim sosyal hayat bir çok şey ile iletişimim kesildi ve 1 yılım çöp oldu 1 yıl sonra anladım ki kız beni aldatmış ben boşuna zaman kaybetmişim başında kendime haksızlık yapıyormuşum bir yenisini bul eskisini unut zor değil saf olma bu devirde çok üzülürsün gerekirse sen kullan