• 19-06-2024, 10:36:00
    #1
    Merhaba önceden gözünü çizdiren oldumu ? Olduysa şuan ne durumda malum sürekli bilgisayar başındayız tekrarlama oldu mu? Memnun musunuz 10/? Kaç değerlendirirsiniz.
  • 19-06-2024, 10:38:35
    #2
    Geçensene ocak ayında oldum no touch, hiçbir problem yaşamadım görme son derece iyi.

  • 19-06-2024, 10:40:16
    #3
    3 Sene önce oldum izmir kaşkaloğlu göz hastanesinde allaha şükür 0 problem
  • 19-06-2024, 10:42:06
    #4
    mechulsun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Geçensene ocak ayında oldum no touch, hiçbir problem yaşamadım görme son derece iyi.

    ekincanbey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    3 Sene önce oldum izmir kaşkaloğlu göz hastanesinde allaha şükür 0 problem
    İkinize de geçmiş olsun hocalarım, hangi hastanede ve hangi doktora oldunuz özel değilse öğrenebilir miyim? Bir kampanya var şuan bir hastane de ve göz numarası farketmeksizin 18.000₺ yapıyorlar.
    Ve çizdirdikten sonra kendim tek yaşıyorum sorun yaşar mıyım?
  • 19-06-2024, 10:46:59
    #5
    escapist adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İkinize de geçmiş olsun hocalarım, hangi hastanede ve hangi doktora oldunuz özel değilse öğrenebilir miyim? Bir kampanya var şuan bir hastane de ve göz numarası farketmeksizin 18.000₺ yapıyorlar.
    Ve çizdirdikten sonra kendim tek yaşıyorum sorun yaşar mıyım?
    Veni Vidi Göz Atalar'da oldum, dilek hoca olması lazım, istanbul kartalda.
    Tek problem yaşamazsın fakat, ilk an gözüme soğan sürülmüş gibiydi acilmiyordu. ama öle şiddetli birşey yok.
    Bu söylediğim no touch için geçerli. Yanında birisi sizle gelsin eve bıraksın. Diğer lazerde ise, daha hizli iyilesiyor, fakat size hangisi önerildi bilemem. Evdeyken tek bir problem yaşamazsınız. Damlaları damlatmaya öle böle alışırsınız.
  • 19-06-2024, 10:48:29
    #6
    mechulsun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Veni Vidi Göz Atalar'da oldum, dilek hoca olması lazım, istanbul kartalda.
    Tek problem yaşamazsın fakat, ilk an gözüme soğan sürülmüş gibiydi acilmiyordu. ama öle şiddetli birşey yok.
    Bu söylediğim no touch için geçerli. Yanında birisi sizle gelsin eve bıraksın. Diğer lazerde ise, daha hizli iyilesiyor, fakat size hangisi önerildi bilemem. Evdeyken tek bir problem yaşamazsınız. Damlaları damlatmaya öle böle alışırsınız.
    Peki söylendiği gibi 3-4 gün acılımı geçti hocam
  • 19-06-2024, 10:48:33
    #7
    6-7 sene oldu iyiki çizdirdim veni vidi hastanesinde
  • 19-06-2024, 10:53:02
    #8
    escapist adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Peki söylendiği gibi 3-4 gün acılımı geçti hocam
    Bende öle şiddetli ağrı, acı olmadı fakat devamlı akma yapıyor ilk gün. Karanlıkta size verilen gözlükle durulunca daha rahat ediyorsunuz. Zaten acı olsa bile şunu biliyorsunuz, birkaç gün sonra hepsi geçiyor.
  • 19-06-2024, 11:04:28
    #9
    escapist adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İkinize de geçmiş olsun hocalarım, hangi hastanede ve hangi doktora oldunuz özel değilse öğrenebilir miyim? Bir kampanya var şuan bir hastane de ve göz numarası farketmeksizin 18.000₺ yapıyorlar.
    Ve çizdirdikten sonra kendim tek yaşıyorum sorun yaşar mıyım?
    İzmir Kaşkaloğlu göz hastanesi
    Doç. Dr. Bilgehan Sezgin ASENA Hanımda oldum . Tek yaşarken ben ilkgün tek sıkıntı yaşadım