Geçensene ocak ayında oldum no touch, hiçbir problem yaşamadım görme son derece iyi.
3 Sene önce oldum izmir kaşkaloğlu göz hastanesinde allaha şükür 0 problem
İkinize de geçmiş olsun hocalarım, hangi hastanede ve hangi doktora oldunuz özel değilse öğrenebilir miyim? Bir kampanya var şuan bir hastane de ve göz numarası farketmeksizin 18.000₺ yapıyorlar.
Ve çizdirdikten sonra kendim tek yaşıyorum sorun yaşar mıyım?