Göz Çizdirme ( No touch lazer - Lasik vb)
14
●474
- 19-06-2024, 10:40:163 Sene önce oldum izmir kaşkaloğlu göz hastanesinde allaha şükür 0 problem
- 19-06-2024, 10:42:06mechulsun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleİkinize de geçmiş olsun hocalarım, hangi hastanede ve hangi doktora oldunuz özel değilse öğrenebilir miyim? Bir kampanya var şuan bir hastane de ve göz numarası farketmeksizin 18.000₺ yapıyorlar.ekincanbey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ve çizdirdikten sonra kendim tek yaşıyorum sorun yaşar mıyım? - 19-06-2024, 10:46:59Veni Vidi Göz Atalar'da oldum, dilek hoca olması lazım, istanbul kartalda.escapist adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Tek problem yaşamazsın fakat, ilk an gözüme soğan sürülmüş gibiydi acilmiyordu. ama öle şiddetli birşey yok.
Bu söylediğim no touch için geçerli. Yanında birisi sizle gelsin eve bıraksın. Diğer lazerde ise, daha hizli iyilesiyor, fakat size hangisi önerildi bilemem. Evdeyken tek bir problem yaşamazsınız. Damlaları damlatmaya öle böle alışırsınız. - 19-06-2024, 10:48:29Peki söylendiği gibi 3-4 gün acılımı geçti hocammechulsun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 19-06-2024, 10:53:02Bende öle şiddetli ağrı, acı olmadı fakat devamlı akma yapıyor ilk gün. Karanlıkta size verilen gözlükle durulunca daha rahat ediyorsunuz. Zaten acı olsa bile şunu biliyorsunuz, birkaç gün sonra hepsi geçiyor.escapist adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 19-06-2024, 11:04:28İzmir Kaşkaloğlu göz hastanesiescapist adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Doç. Dr. Bilgehan Sezgin ASENA Hanımda oldum . Tek yaşarken ben ilkgün tek sıkıntı yaşadım