Peki söylendiği gibi 3-4 gün acılımı geçti hocam
Bende öle şiddetli ağrı, acı olmadı fakat devamlı akma yapıyor ilk gün. Karanlıkta size verilen gözlükle durulunca daha rahat ediyorsunuz. Zaten acı olsa bile şunu biliyorsunuz, birkaç gün sonra hepsi geçiyor.