İkinize de geçmiş olsun hocalarım, hangi hastanede ve hangi doktora oldunuz özel değilse öğrenebilir miyim? Bir kampanya var şuan bir hastane de ve göz numarası farketmeksizin 18.000₺ yapıyorlar.
Ve çizdirdikten sonra kendim tek yaşıyorum sorun yaşar mıyım?
Veni Vidi Göz Atalar'da oldum, dilek hoca olması lazım, istanbul kartalda.
Tek problem yaşamazsın fakat, ilk an gözüme soğan sürülmüş gibiydi acilmiyordu. ama öle şiddetli birşey yok.
Bu söylediğim no touch için geçerli. Yanında birisi sizle gelsin eve bıraksın. Diğer lazerde ise, daha hizli iyilesiyor, fakat size hangisi önerildi bilemem. Evdeyken tek bir problem yaşamazsınız. Damlaları damlatmaya öle böle alışırsınız.