• 18-06-2024, 02:15:23
    #10
    orhansengun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Elbette farkındayım, tekrar teşekkür ediyorum. Tepkim bu arkadaşlara. Kendi firma siteleri bile su an ssl sorunu veriyor. Bence firmanın satılması veya devredilmesi hiçbir şeyi değiştirmez. Ben hizmete para ödedim ve aldım. Bu kadar amatör yürütülmesi de beni rahatsız etmeye başladı.
    Merhaba,

    Rica ederim, size katılıyorum. Bu konuda müşteri olarak haklısınız, yedeğinizi en azından yüklemek istemiyorlarsa sizi bu kadar süre bekletmemeleri gerekir.

    İnşallah en kısa sürede sorununuz çözümlenir.
    • orhansengun
    orhansengun bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 18-06-2024, 02:15:52
    #11
    liyakat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kurulalı kaç gün oldu da satılmış
    Önüne gelen hosting işine giriyor zaten. Daha ssl sorununu çözememişler ne yedeği Bu tür yerlerden ısrarla alışveriş yapmanızı öneririm.
    Firma sahibi arkadaş çok yardımcı oldu ve verdiği hizmetin arkasında duran bir arkadaştı. @Erik Bilişim; alakası olmadığını artık başka bir konuda da belirtmişti geçmişteki destekleri için teşekkür ederim ama ben kendisini muhatap alarak bir hizmet aldım. Markayı satmış olması alınan hizmetin devamlılığı adına sorun yaşamamız anlamına gelmiyor. Ben sınırsız hosting aldım ve diğer sitelerimin de sorunsuz taşınmasını, hizmetin güvenle devam etmesini istiyorum.

    Mesela en azından bu arkadaşın da attığı üzere siteye bir giriş yapmam gerekiyor. 🙂
  • 18-06-2024, 02:22:22
    #12
    liyakat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kurulalı kaç gün oldu da satılmış
    Önüne gelen hosting işine giriyor zaten. Daha ssl sorununu çözememişler ne yedeği Bu tür yerlerden ısrarla alışveriş yapmanızı öneririm.

    Öncelikle selamlar, firma 3 ay boyunca 50’den fazla r10 üyesine kesintisiz 7/24 destek ve hizmet sağladı. Yaşanan sorunların bizimle alakası yoktur. Firmayı kurduğum andan devrettiğim ana kadar nadir sorunlar hariç kusursuz hizmet sağlamaya özen gösterdim. Yaptığınız yorum çok saçma. Ayrıca bilişim sektöründe yeni değiliz. “Önüne gelen” kısmı bizi üzdü. Yıllardır web ve bilişim sektöründe hizmet vermekteyim. Hosting sektöründe de çoğu firmaya destek oldum. Gerek manevi gerek maddi gerek yazılımsal olarak.

    Bilip bilmeden bu tarz yorumlar atmayın lütfen. Zan altında bırakıyorsunuz bizi. Firmayı devretme sebebimiz yurt dışına taşınma planlarımızdan dolayı mecburi idi. Öyle bir durum olursa makinalara bile bakamayacaktık müşterilerimiz mağdur olmasın diye r10 üzerinden devrettik.

    Devrettiğimiz arkadaşlar başlangıçta aslında çok güzel başlamıştı, makine satın aldılar barındırma hizmeti aldılar (bilgileri de mevcut) fakat yaşadıkları sorun, neden destek veremediklerini ben bilmiyorum. Benden veya çalıştığım insanlardan da destek istenmedi. Firmayı devir alan arkadaşlar mağdur ediyorsa bu beni üzse de şuan izlemekten başka çarem yok 😔 Umarım düzelir. Geçmiş olsun.
  • 18-06-2024, 02:31:25
    #13
    Üyeliği durduruldu
    Erik Bilişim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Öncelikle selamlar, firma 3 ay boyunca 50’den fazla r10 üyesine kesintisiz 7/24 destek ve hizmet sağladı. Yaşanan sorunların bizimle alakası yoktur. Firmayı kurduğum andan devrettiğim ana kadar nadir sorunlar hariç kusursuz hizmet sağlamaya özen gösterdim. Yaptığınız yorum çok saçma. Ayrıca bilişim sektöründe yeni değiliz. “Önüne gelen” kısmı bizi üzdü. Yıllardır web ve bilişim sektöründe hizmet vermekteyim. Hosting sektöründe de çoğu firmaya destek oldum. Gerek manevi gerek maddi gerek yazılımsal olarak.

    Bilip bilmeden bu tarz yorumlar atmayın lütfen. Zan altında bırakıyorsunuz bizi. Firmayı devretme sebebimiz yurt dışına taşınma planlarımızdan dolayı mecburi idi. Öyle bir durum olursa makinalara bile bakamayacaktık müşterilerimiz mağdur olmasın diye r10 üzerinden devrettik.

    Devrettiğimiz arkadaşlar başlangıçta aslında çok güzel başlamıştı, makine satın aldılar barındırma hizmeti aldılar (bilgileri de mevcut) fakat yaşadıkları sorun, neden destek veremediklerini ben bilmiyorum. Benden veya çalıştığım insanlardan da destek istenmedi. Firmayı devir alan arkadaşlar mağdur ediyorsa bu beni üzse de şuan izlemekten başka çarem yok 😔 Umarım düzelir. Geçmiş olsun.
    Hocam senin hosting sektörü ile alakan yokti ki wordpress adsense onayı işi yapıyordun sen. Şikayet konularına ufak bir göz gezdirince şu yazdıklarının altı boş gözüküyor ama daha fazlası tartışmaya gireceğinden ben devam etmiyorum. Tahminimce 1 2 kez daha host firması kurar satarsın zaman gösterecek
    Söylenecek çok şey var ama neyse. Kolay gelsin
  • 18-06-2024, 03:02:23
    #14
    liyakat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam senin hosting sektörü ile alakan yokti ki wordpress adsense onayı işi yapıyordun sen. Şikayet konularına ufak bir göz gezdirince şu yazdıklarının altı boş gözüküyor ama daha fazlası tartışmaya gireceğinden ben devam etmiyorum. Tahminimce 1 2 kez daha host firması kurar satarsın zaman gösterecek
    Söylenecek çok şey var ama neyse. Kolay gelsin
    Hocam sadece adsense işi mi yaptığımı sanıyordun.

    Forumda bile 4+ iş yapıyorum konularıma bakabilirsin. Site tasarımı, makale, e ticaret, iç seo. (Adsense blog konusunda en büyük konulardan biri bize aitti sattık.) Bunları yaparken bir çok deneyimim oldu. Hosting sektöründe de çalıştım ayrıca, forumda verdiğim hizmetlerle mi karar veriyorsun forum dışı elemanı mevcut olan ajans yönetiyorum🙏😁 2 adet kendime ait online browser oyunum mevcut, 1 adet pvp sunucum mevcut. Bir sürü elemanla çalışıyorum. Tek işimi bura sanıyorsan yanılıyorsun. Şikayet konusuna gelince bu forum böyle, memnun olmayan konu açar bir hatamız varsa iade veririz. 3 yıldır 400+ hizmet verdim hocam 10-20 tane patlak oldu dönem dönem kötü durumlar yaşadım ve kişilere iade sağladım zaten. İade sağlamadıklarım da haksızdır forum yönetimi de haksız görmüştür.

    İsteyen istediği firmayı açar düzgün hizmet verdikten sonra, eski hosting firmamdan 1 adet bile mutsuz insan yoktu.

    Ayrıca 2 aylık üyenin hiçbir hizmet vermeden hizmet almadan böyle konuşması komik.. Haydi iyi geceler daha da cevap vermem bu dar görüşlülüğe. Xiaomi araba yapıyor bizim millet hala herkes herşeyi yapamaz diyor. İnanan her sektörde başarır.
  • 18-06-2024, 03:35:33
    #15
    Üyeliği durduruldu
    Erik Bilişim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam sadece adsense işi mi yaptığımı sanıyordun.

    Forumda bile 4+ iş yapıyorum konularıma bakabilirsin. Site tasarımı, makale, e ticaret, iç seo. (Adsense blog konusunda en büyük konulardan biri bize aitti sattık.) Bunları yaparken bir çok deneyimim oldu. Hosting sektöründe de çalıştım ayrıca, forumda verdiğim hizmetlerle mi karar veriyorsun forum dışı elemanı mevcut olan ajans yönetiyorum🙏😁 2 adet kendime ait online browser oyunum mevcut, 1 adet pvp sunucum mevcut. Bir sürü elemanla çalışıyorum. Tek işimi bura sanıyorsan yanılıyorsun. Şikayet konusuna gelince bu forum böyle, memnun olmayan konu açar bir hatamız varsa iade veririz. 3 yıldır 400+ hizmet verdim hocam 10-20 tane patlak oldu dönem dönem kötü durumlar yaşadım ve kişilere iade sağladım zaten. İade sağlamadıklarım da haksızdır forum yönetimi de haksız görmüştür.

    İsteyen istediği firmayı açar düzgün hizmet verdikten sonra, eski hosting firmamdan 1 adet bile mutsuz insan yoktu.

    Ayrıca 2 aylık üyenin hiçbir hizmet vermeden hizmet almadan böyle konuşması komik.. Haydi iyi geceler daha da cevap vermem bu dar görüşlülüğe. Xiaomi araba yapıyor bizim millet hala herkes herşeyi yapamaz diyor. İnanan her sektörde başarır.
    Herkes her şeyi yapamaz demiyorum host firması açıp vurkaç yapmak çok moda oldu diyorum. Adamlara aylarca cevap vermemişsin şikayet konusu açılınca birden melek olmuşsun hocam. 1 Yıllık hizmet satıp 3 ay sonra birine verip ne halleri varsa görsünler demek çok kurumsal bir duruş. İşinde gerçekten başarılısın. Takdir ediyorum. Daha fazla mesaj yazmayacağını söylemişsin. Dar görüşlü vs şeklinde sataşmadığın sürece ben de yazmayacağım. Hayatta başarılar.
  • 18-06-2024, 03:37:35
    #16
    liyakat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Herkes her şeyi yapamaz demiyorum host firması açıp vurkaç yapmak çok moda oldu diyorum. Adamlara aylarca cevap vermemişsin şikayet konusu açılınca birden melek olmuşsun hocam. 1 Yıllık hizmet satıp 3 ay sonra birine verip ne halleri varsa görsünler demek çok kurumsal bir duruş. İşinde gerçekten başarılısın. Takdir ediyorum. Daha fazla mesaj yazmayacağını söylemişsin. Dar görüşlü vs şeklinde sataşmadığın sürece ben de yazmayacağım. Hayatta başarılar.
    Vur kaç için satmadım hocam zararına verdim zaten başka hosting firması açmayacağıma da emin olabilirsin 🙏