liyakat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Herkes her şeyi yapamaz demiyorum host firması açıp vurkaç yapmak çok moda oldu diyorum. Adamlara aylarca cevap vermemişsin şikayet konusu açılınca birden melek olmuşsun hocam. 1 Yıllık hizmet satıp 3 ay sonra birine verip ne halleri varsa görsünler demek çok kurumsal bir duruş. İşinde gerçekten başarılısın. Takdir ediyorum. Daha fazla mesaj yazmayacağını söylemişsin. Dar görüşlü vs şeklinde sataşmadığın sürece ben de yazmayacağım. Hayatta başarılar.
Vur kaç için satmadım hocam zararına verdim zaten başka hosting firması açmayacağıma da emin olabilirsin 🙏