Elbette farkındayım, tekrar teşekkür ediyorum. Tepkim bu arkadaşlara. Kendi firma siteleri bile su an ssl sorunu veriyor. Bence firmanın satılması veya devredilmesi hiçbir şeyi değiştirmez. Ben hizmete para ödedim ve aldım. Bu kadar amatör yürütülmesi de beni rahatsız etmeye başladı.
Merhaba,
Rica ederim, size katılıyorum. Bu konuda müşteri olarak haklısınız, yedeğinizi en azından yüklemek istemiyorlarsa sizi bu kadar süre bekletmemeleri gerekir.
İnşallah en kısa sürede sorununuz çözümlenir.