• 08-06-2024, 19:16:21
    #1
    Benimki normaldi ama yeterince çalışmadığım için üzüldüm sınavda gerçekten kolay sorular vardı geçen seneden daha kolay geldi. Türkçe sadece biraz uğraştırdı matematik kolaydı süre yetmediği için yapamadığım sorular da oldu kısmet artık. Sizin sınavınız nasıl geçti ve neler düşünüyorsunuz?
  • 08-06-2024, 19:25:04
    #2
    Üyeliği durduruldu
    30-40 net yapmışımdır herhalde diş protez teknolojisi gelir mi
  • 08-06-2024, 19:28:02
    #3
    Türkçe sorularında mantık aradım bolca.
  • 08-06-2024, 19:32:18
    #4
    Girişimci
    Vallaha beklentim çok düşüktü Matematik bilmediğim TYT sınavından düşük almayı ve YDT sınavını fulleyerek üniversite kazanmayı planlıyordum.

    Lakin nedense bu TYT sınavı geçen sene sınavlarına göre kesinlikle epey daha kolay. Türkçe de dil bilgisi eskisine nazaran çok daha seyrek olmuş ayrıca Matematikte abartısız 4 temel işlem hariç herhangi bir şey hakkında bilgim olmamasına rağmen ben bile 7 net bekliyorum sadece Matematikten.

    Kısaca beklentim toplam 50 net, zaten asıl sınav YDT olacak. Bu sene fikrimce geçen senelere göre en kolayaydı, hatta Türkçe TYT tarihinin en kolayı olabilir.
  • 08-06-2024, 19:37:35
    #5
    berathizms adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    30-40 net yapmışımdır herhalde diş protez teknolojisi gelir mi
    O konu hakkında benimde bilgim yok hocam 🤣

    ErayEfe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Türkçe sorularında mantık aradım bolca.
    Evet hocam Türkçe soruları baya bir uğraştırdı maalesef

    Sinquary adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Vallaha beklentim çok düşüktü Matematik bilmediğim TYT sınavından düşük almayı ve YDT sınavını fulleyerek üniversite kazanmayı planlıyordum.

    Lakin nedense bu TYT sınavı geçen sene sınavlarına göre kesinlikle epey daha kolay. Türkçe de dil bilgisi eskisine nazaran çok daha seyrek olmuş ayrıca Matematikte abartısız 4 temel işlem hariç herhangi bir şey hakkında bilgim olmamasına rağmen ben bile 7 net bekliyorum sadece Matematikten.

    Kısaca beklentim toplam 50 net, zaten asıl sınav YDT olacak. Bu sene fikrimce geçen senelere göre en kolayaydı, hatta Türkçe TYT tarihinin en kolayı olabilir.
    Evet hocam haklısınız tam olarak dediğiniz gibi bence herkes de böyle düşünüyordur bir iki tane zor geçti diyeni ağlayanı falan gördüm de o kadar da değil çalışmadığım halde bakınca anlıyorsun kolay olduğunu lakin çalışmadığım için yapamadım bazılarını o da formül vs yoksa diğerlerini yaptım
  • 08-06-2024, 19:39:39
    #6
    Seneye Konuyu Uplarim ahsbjshcksh
    • Zienmedia
    Zienmedia bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 08-06-2024, 19:45:13
    #7
    En son 15 sene önce girmiştim.
    Türkçe çok zordu bu kadar paragraf olmaması gerekiyordu