30-40 net yapmışımdır herhalde diş protez teknolojisi gelir mi
O konu hakkında benimde bilgim yok hocam 🤣
Türkçe sorularında mantık aradım bolca.
Evet hocam Türkçe soruları baya bir uğraştırdı maalesef
Vallaha beklentim çok düşüktü Matematik bilmediğim TYT sınavından düşük almayı ve YDT sınavını fulleyerek üniversite kazanmayı planlıyordum.
Lakin nedense bu TYT sınavı geçen sene sınavlarına göre kesinlikle epey daha kolay. Türkçe de dil bilgisi eskisine nazaran çok daha seyrek olmuş ayrıca Matematikte abartısız 4 temel işlem hariç herhangi bir şey hakkında bilgim olmamasına rağmen ben bile 7 net bekliyorum sadece Matematikten.
Kısaca beklentim toplam 50 net, zaten asıl sınav YDT olacak. Bu sene fikrimce geçen senelere göre en kolayaydı, hatta Türkçe TYT tarihinin en kolayı olabilir.
Evet hocam haklısınız tam olarak dediğiniz gibi bence herkes de böyle düşünüyordur bir iki tane zor geçti diyeni ağlayanı falan gördüm de o kadar da değil çalışmadığım halde bakınca anlıyorsun kolay olduğunu lakin çalışmadığım için yapamadım bazılarını o da formül vs yoksa diğerlerini yaptım