Vallaha beklentim çok düşüktü Matematik bilmediğim TYT sınavından düşük almayı ve YDT sınavını fulleyerek üniversite kazanmayı planlıyordum.
Lakin nedense bu TYT sınavı geçen sene sınavlarına göre kesinlikle epey daha kolay. Türkçe de dil bilgisi eskisine nazaran çok daha seyrek olmuş ayrıca Matematikte abartısız 4 temel işlem hariç herhangi bir şey hakkında bilgim olmamasına rağmen ben bile 7 net bekliyorum sadece Matematikten.
Kısaca beklentim toplam 50 net, zaten asıl sınav YDT olacak. Bu sene fikrimce geçen senelere göre en kolayaydı, hatta Türkçe TYT tarihinin en kolayı olabilir.