Benimki normaldi ama yeterince çalışmadığım için üzüldüm sınavda gerçekten kolay sorular vardı geçen seneden daha kolay geldi. Türkçe sadece biraz uğraştırdı matematik kolaydı süre yetmediği için yapamadığım sorular da oldu kısmet artık. Sizin sınavınız nasıl geçti ve neler düşünüyorsunuz?