Merhabalar. Birkaç gün önce Kurumsal bir üyeye tarafsız ticaret puanı gönderdim. Çünkü kendisinden aldığım ürünü belirttiği süreden daha geç teslim etti ve üslubu bana göre yanlıştı. Aynı şekilde o da bana tarafsız ticaret puanı göndermiş. Şimdi baktım, kendisine gönderdiğim ticaret puanı silinmiş, bendekine itiraz etmeme rağmen hala duruyor.
Sanırım artık kurumsal üyelerin ticaret puanı çok da önemli değil. Nihayetinde tarafsız ya da negatif olanlar hemen sildirilebiliyor, sadece pozitifler kalıyor.
Premium Üyelere Ayrıcalık Mı Var?
6
●388
- Kabul Edilen Cevap
- 4 BeÄŸeni
-
- 08-06-2024, 10:26:59Üyeliği durdurulduHocam Negatif trade, ilgili ürün teslim edilmediğinde veya eksik teslim edildiğinde kullanılıyor diye biliyorum.
- 08-06-2024, 10:27:34Konuda da yazdığım üzere negatif değil tarafsız ticaret puanı kullandım zaten.BDigital adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 08-06-2024, 10:30:28Üyeliği durdurulduarifcan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben yanlış söylemişim, Ticaret Puanı demek istedim. - 08-06-2024, 10:31:45O halde benim gönderdiğim ticaret puanı silinirken bana gönderilen neden silinmiyor? Sonuçta ben de ödemeyi yaptımBDigital adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 08-06-2024, 10:31:57Bu cevap, moderatörlerimiz tarafından kabul edilebilir bir cevap olarak işaretlendi.Merhaba, @arifcan;
Ticaret puanınıza ben işlem sağladım.

İlgili üyenin rapor sırasında eklediği görüntüyü burada diğer kullanıcılarımızın da görmesi adına ekliyorum. Hizmet teslimi zaten size ilk ödeme yaptıktan sonra iletilmiş ve ayrıca whatsapp yolundan tekrar iletilmiş.
Hizmet teslim edildiyse artık ticaret puanınız -kurallar gereği- geçersiz kalır. Karşı taraf sadece kendi tarafına verilen ticaret puanını rapor ettiği için işlem sağlandı. Sizde kendi ticaret puanınızı report ederseniz işlem sağlanmış olacaktır.
Ayrıca şunu belirtmek isterim hiç bir üyelik türüne veya bir üyeye ayrımcılık tanınmaz. Burada en yakın arkadaşımız veya akrabamız bile olsa kural neyse o işlem sağlanır.
İyi forumlar.

