• 08-06-2024, 10:25:40
    #1
    Merhabalar. Birkaç gün önce Kurumsal bir üyeye tarafsız ticaret puanı gönderdim. Çünkü kendisinden aldığım ürünü belirttiği süreden daha geç teslim etti ve üslubu bana göre yanlıştı. Aynı şekilde o da bana tarafsız ticaret puanı göndermiş. Şimdi baktım, kendisine gönderdiğim ticaret puanı silinmiş, bendekine itiraz etmeme rağmen hala duruyor.

    Sanırım artık kurumsal üyelerin ticaret puanı çok da önemli değil. Nihayetinde tarafsız ya da negatif olanlar hemen sildirilebiliyor, sadece pozitifler kalıyor.
  • Kabul Edilen Cevap
    • Merhaba, @arifcan;

      Ticaret puanınıza ben işlem sağladım.



      İlgili üyenin rapor sırasında eklediği görüntüyü burada diğer kullanıcılarımızın da görmesi adına ekliyorum. Hizmet teslimi zaten size ilk ödeme yaptıktan sonra iletilmiş ve ayrıca whatsapp yolundan tekrar iletilmiş.
      Hizmet teslim edildiyse artık ticaret puanınız -kurallar gereği- geçersiz kalır. Karşı taraf sadece kendi tarafına verilen ticaret puanını rapor ettiği için işlem sağlandı. Sizde kendi ticaret puanınızı report ederseniz işlem sağlanmış olacaktır.
      Ayrıca şunu belirtmek isterim hiç bir üyelik türüne veya bir üyeye ayrımcılık tanınmaz. Burada en yakın arkadaşımız veya akrabamız bile olsa kural neyse o işlem sağlanır.

      İyi forumlar.
  • 08-06-2024, 10:26:59
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Hocam Negatif trade, ilgili ürün teslim edilmediğinde veya eksik teslim edildiğinde kullanılıyor diye biliyorum.
  • 08-06-2024, 10:27:34
    #3
    BDigital adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam Negatif trade, ilgili ürün teslim edilmediğinde veya eksik teslim edildiğinde kullanılıyor diye biliyorum.
    Konuda da yazdığım üzere negatif değil tarafsız ticaret puanı kullandım zaten.
  • 08-06-2024, 10:30:17
    #4
    var hocam var malesef r10 eski r10 deÄŸil
  • 08-06-2024, 10:30:28
    #5
    Üyeliği durduruldu
    arifcan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Konuda da yazdığım üzere negatif değil tarafsız ticaret puanı kullandım zaten.

    Ben yanlış söylemişim, Ticaret Puanı demek istedim.
  • 08-06-2024, 10:31:45
    #6
    BDigital adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben yanlış söylemişim, Ticaret Puanı demek istedim.
    O halde benim gönderdiğim ticaret puanı silinirken bana gönderilen neden silinmiyor? Sonuçta ben de ödemeyi yaptım
  • 08-06-2024, 10:31:57
    #7
    Bu cevap, moderatörlerimiz tarafından kabul edilebilir bir cevap olarak işaretlendi.
    We ❤️ R10.NET
    Merhaba, @arifcan;

    Ticaret puanınıza ben işlem sağladım.



    İlgili üyenin rapor sırasında eklediği görüntüyü burada diğer kullanıcılarımızın da görmesi adına ekliyorum. Hizmet teslimi zaten size ilk ödeme yaptıktan sonra iletilmiş ve ayrıca whatsapp yolundan tekrar iletilmiş.
    Hizmet teslim edildiyse artık ticaret puanınız -kurallar gereği- geçersiz kalır. Karşı taraf sadece kendi tarafına verilen ticaret puanını rapor ettiği için işlem sağlandı. Sizde kendi ticaret puanınızı report ederseniz işlem sağlanmış olacaktır.
    Ayrıca şunu belirtmek isterim hiç bir üyelik türüne veya bir üyeye ayrımcılık tanınmaz. Burada en yakın arkadaşımız veya akrabamız bile olsa kural neyse o işlem sağlanır.

    İyi forumlar.