Merhaba, @arifcan;

Ticaret puanınıza ben işlem sağladım.



İlgili üyenin rapor sırasında eklediği görüntüyü burada diğer kullanıcılarımızın da görmesi adına ekliyorum. Hizmet teslimi zaten size ilk ödeme yaptıktan sonra iletilmiş ve ayrıca whatsapp yolundan tekrar iletilmiş.
Hizmet teslim edildiyse artık ticaret puanınız -kurallar gereği- geçersiz kalır. Karşı taraf sadece kendi tarafına verilen ticaret puanını rapor ettiği için işlem sağlandı. Sizde kendi ticaret puanınızı report ederseniz işlem sağlanmış olacaktır.
Ayrıca şunu belirtmek isterim hiç bir üyelik türüne veya bir üyeye ayrımcılık tanınmaz. Burada en yakın arkadaşımız veya akrabamız bile olsa kural neyse o işlem sağlanır.

İyi forumlar.