BDigital adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam Negatif trade, ilgili ürün teslim edilmediğinde veya eksik teslim edildiğinde kullanılıyor diye biliyorum.
Konuda da yazdığım üzere negatif değil tarafsız ticaret puanı kullandım zaten.