Merhabalar. Birkaç gün önce Kurumsal bir üyeye tarafsız ticaret puanı gönderdim. Çünkü kendisinden aldığım ürünü belirttiği süreden daha geç teslim etti ve üslubu bana göre yanlıştı. Aynı şekilde o da bana tarafsız ticaret puanı göndermiş. Şimdi baktım, kendisine gönderdiğim ticaret puanı silinmiş, bendekine itiraz etmeme rağmen hala duruyor.

Sanırım artık kurumsal üyelerin ticaret puanı çok da önemli değil. Nihayetinde tarafsız ya da negatif olanlar hemen sildirilebiliyor, sadece pozitifler kalıyor.