• 08-06-2024, 03:13:00
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    sari sitede ilanda instagram üzerinde ilanda satamadım bi türlü araçta peynir ekmek olan bir araç
    golf modeli düşük ama yeni kasa 2013 model 3 önemsiz boya 165binde 800bin yazdım boş paketleri 740dan felan baslıyor.

    sattıgımda araç yükseltecegim üzerine bi 300-400 koyup bi türlü satamadım 1ay oldu gelenler var ama bakıp gidiyorlar. 750ye almak isteyen cok.

    aracı ben 800 e aldım 50bin harcayip yeni görünüm yaptım.
    sizce zarar edip 750-770e kadar düşüp vermelimiyim. yoksa beklemeye devam mı ?
    yeni alcagım araç bmw oradan kar edip alabilirim.
  • 08-06-2024, 03:15:34
    #2
    Hocam piyasa yavaş bindigine say zarar ettim diye düşünme.
    Acelen varsa dediğin rakam yoksa bekleticeksin her malın bir alıcısı vardır.
  • 08-06-2024, 03:16:05
    #3
    byrzaozdmr61 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam piyasa yavaş bindigine say zarar ettim diye düşünme.
    Acelen varsa dediğin rakam yoksa bekleticeksin her malın bir alıcısı vardır.
    bende ayni düşünüyorum 6-7 ay bindim araç kiralasam aynı hesaba gelirdi ekstra çok işimi gördü hiç yolda bırakmadı beni.
  • 08-06-2024, 03:17:00
    #4
    Hocam piyasa kötü araçlar gitmiyor, millete para yok+faizler yüksek.
    Sizin satmanız (zararına) bir ticarettir. Bence kendiniz karar verin 👍✔️
  • 08-06-2024, 03:17:59
    #5
    iso39 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam piyasa kötü araçlar gitmiyor, millete para yok+faizler yüksek.
    Sizin satmanız (zararına) bir ticarettir. Bence kendiniz karar verin 👍✔️
    satmazsamda km yükseliyor ekstra olarakda sıfır araçlara egealara 200bin indirim geldi 2 - ay sonra felan sıfır araçlar cıktıgı zaman patlar ortalık diye düşünüyorum.dahada düşer
  • 08-06-2024, 03:22:48
    #6
    webmaster1984 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    satmazsamda km yükseliyor ekstra olarakda sıfır araçlara egealara 200bin indirim geldi 2 - ay sonra felan sıfır araçlar cıktıgı zaman patlar ortalık diye düşünüyorum.dahada düşer
    Kesinlikle hocam, işte bu yüzden siz karar verseniz daha doğru olur. Sonra Pişman olmayın zararına sattım diye.
    Birde 50-60bini bindim diye sayarım demişsiniz çok doğru 2-3 aya -100bin zarardan da vermek var.
  • 08-06-2024, 03:23:47
    #7
    iso39 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kesinlikle hocam, işte bu yüzden siz karar verseniz daha doğru olur. Sonra Pişman olmayın zararına sattım diye.
    Birde 50-60bini bindim diye sayarım demişsiniz çok doğru 2-3 aya -100bin zarardan da vermek var.
    zaten taksi olmuş 300-500 tl bi yerden bi yere o yüzden boyle yukardan gene lbakınca baya iyi karlı cıkmış oluyorum
  • 08-06-2024, 03:27:19
    #8
    Hocam kar edemezsin. Kardesim tam 52 gün önce 2022 fiorino yu 705 e aldi. Simdi 680 e kdr dustu. 670 den fazla veren yok. Ilanlar 720 den basliyor ama alan yok. 2 aylik ilanlar vsr.
  • 08-06-2024, 03:33:50
    #9
    arabam.com

    letgo

    https://www.varmiarttiran.com/ bu site var buraya açık artırma yapabilirsiniz