sari sitede ilanda instagram üzerinde ilanda satamadım bi türlü araçta peynir ekmek olan bir araç
golf modeli düşük ama yeni kasa 2013 model 3 önemsiz boya 165binde 800bin yazdım boş paketleri 740dan felan baslıyor.
sattıgımda araç yükseltecegim üzerine bi 300-400 koyup bi türlü satamadım 1ay oldu gelenler var ama bakıp gidiyorlar. 750ye almak isteyen cok.
aracı ben 800 e aldım 50bin harcayip yeni görünüm yaptım.
sizce zarar edip 750-770e kadar düşüp vermelimiyim. yoksa beklemeye devam mı ?
yeni alcagım araç bmw oradan kar edip alabilirim.
aracımı hızlı nasıl satarim?
13
●500
- 08-06-2024, 03:13:00Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
- 08-06-2024, 03:15:34Hocam piyasa yavaş bindigine say zarar ettim diye düşünme.
Acelen varsa dediğin rakam yoksa bekleticeksin her malın bir alıcısı vardır. - 08-06-2024, 03:16:05bende ayni düşünüyorum 6-7 ay bindim araç kiralasam aynı hesaba gelirdi ekstra çok işimi gördü hiç yolda bırakmadı beni.byrzaozdmr61 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 08-06-2024, 03:17:59satmazsamda km yükseliyor ekstra olarakda sıfır araçlara egealara 200bin indirim geldi 2 - ay sonra felan sıfır araçlar cıktıgı zaman patlar ortalık diye düşünüyorum.dahada düşeriso39 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 08-06-2024, 03:22:48Kesinlikle hocam, işte bu yüzden siz karar verseniz daha doğru olur. Sonra Pişman olmayın zararına sattım diye.webmaster1984 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Birde 50-60bini bindim diye sayarım demişsiniz çok doğru 2-3 aya -100bin zarardan da vermek var. - 08-06-2024, 03:23:47zaten taksi olmuş 300-500 tl bi yerden bi yere o yüzden boyle yukardan gene lbakınca baya iyi karlı cıkmış oluyorumiso39 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 08-06-2024, 03:27:19Hocam kar edemezsin. Kardesim tam 52 gün önce 2022 fiorino yu 705 e aldi. Simdi 680 e kdr dustu. 670 den fazla veren yok. Ilanlar 720 den basliyor ama alan yok. 2 aylik ilanlar vsr.
- 08-06-2024, 03:33:50