iso39 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam piyasa kötü araçlar gitmiyor, millete para yok+faizler yüksek.
Sizin satmanız (zararına) bir ticarettir. Bence kendiniz karar verin 👍✔️
satmazsamda km yükseliyor ekstra olarakda sıfır araçlara egealara 200bin indirim geldi 2 - ay sonra felan sıfır araçlar cıktıgı zaman patlar ortalık diye düşünüyorum.dahada düşer