iso39 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kesinlikle hocam, işte bu yüzden siz karar verseniz daha doğru olur. Sonra Pişman olmayın zararına sattım diye.
Birde 50-60bini bindim diye sayarım demişsiniz çok doğru 2-3 aya -100bin zarardan da vermek var.
zaten taksi olmuş 300-500 tl bi yerden bi yere o yüzden boyle yukardan gene lbakınca baya iyi karlı cıkmış oluyorum