Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
sari sitede ilanda instagram üzerinde ilanda satamadım bi türlü araçta peynir ekmek olan bir araç
golf modeli düşük ama yeni kasa 2013 model 3 önemsiz boya 165binde 800bin yazdım boş paketleri 740dan felan baslıyor.
sattıgımda araç yükseltecegim üzerine bi 300-400 koyup bi türlü satamadım 1ay oldu gelenler var ama bakıp gidiyorlar. 750ye almak isteyen cok.
aracı ben 800 e aldım 50bin harcayip yeni görünüm yaptım.
sizce zarar edip 750-770e kadar düşüp vermelimiyim. yoksa beklemeye devam mı ?
yeni alcagım araç bmw oradan kar edip alabilirim.