Arkadaşalar merhaba,
İstanbul-Avrupa yakasında mangal yapabileceğimiz bir yer var mı acaba ? 153 ile görüştüğümde ve internetten baktığım yerleri İbbye sorduğumda artık yasaklandığını öğrendim.Yakın zamanda gittiğiniz bir mekan mevcut mu ?
İstanbul mangal yeri
14
●280
- Kabul Edilen Cevap
- 0 Beğeni
-
- 08-06-2024, 03:11:39Tüm ormanlarda yasak. özel alanlar var kontrollü mangal yapılıyor ücretli olan yerler.
anadolu yakasında cumhuriyet köye gidiyorduk biz 3. köprüden baya yakın olur. geniş alan ormanın içinde güzel tesis. masa başı para alıyorlar geçen yıl 100-150 liraydı. - 08-06-2024, 03:16:54Şamlar tabiat parkı giriş araç ücreti 40 TL sadece hafta içi öneririm güzel bir yer orman.
- 08-06-2024, 07:35:45Hava sıcak olduğundan bu dönemlerde yasakliyorlar girişleri geçen Twitter'da görmüştüm büyük ihtimal yasak
- 08-06-2024, 08:55:52Bu cevap, konu sahibi tarafından kabul edilebilir bir cevap olarak işaretlendi.Yasak olan ve serbest olan yerler var.
İstanbul valiliği orman yasağı 2024 yaz google ye orada liste çıkıyor yasak olmayan uygun yere gidebilirsin 80 90 tane yerde serbest - 08-06-2024, 09:17:37baktım maalesef yasakmışDenqeSiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle