• 08-06-2024, 02:57:17
    #1
    Arkadaşalar merhaba,
    İstanbul-Avrupa yakasında mangal yapabileceğimiz bir yer var mı acaba ? 153 ile görüştüğümde ve internetten baktığım yerleri İbb’ye sorduğumda artık yasaklandığını öğrendim.Yakın zamanda gittiğiniz bir mekan mevcut mu ?
  • Kabul Edilen Cevap
    • Yasak olan ve serbest olan yerler var.
      İstanbul valiliği orman yasağı 2024 yaz google ye orada liste çıkıyor yasak olmayan uygun yere gidebilirsin 80 90 tane yerde serbest
  • 08-06-2024, 03:01:06
    #2
    Belgrad ormanını bakın
  • 08-06-2024, 03:06:00
    #3
    Atatürk kent ormanı , mimar sinan kent ormanı , belgrad ormanı , göktürk , kemerburgaz
  • 08-06-2024, 03:11:39
    #4
    Tüm ormanlarda yasak. özel alanlar var kontrollü mangal yapılıyor ücretli olan yerler.

    anadolu yakasında cumhuriyet köye gidiyorduk biz 3. köprüden baya yakın olur. geniş alan ormanın içinde güzel tesis. masa başı para alıyorlar geçen yıl 100-150 liraydı.
  • 08-06-2024, 03:16:54
    #5
    Şamlar tabiat parkı giriş araç ücreti 40 TL sadece hafta içi öneririm güzel bir yer orman.
  • 08-06-2024, 03:20:11
    #6
    Polonezköy tabiat parkı Polonezköy City olarak da geçiyor Kamelyalarda mevcut kiralama usulüyle çalışıyorlar size sadece etleri ve içeceği getirmek düşüyor hocam
  • 08-06-2024, 07:35:45
    #7
    Hava sıcak olduğundan bu dönemlerde yasakliyorlar girişleri geçen Twitter'da görmüştüm büyük ihtimal yasak
  • 08-06-2024, 08:55:52
    #8
    Bu cevap, konu sahibi tarafından kabul edilebilir bir cevap olarak işaretlendi.
    Yasak olan ve serbest olan yerler var.
    İstanbul valiliği orman yasağı 2024 yaz google ye orada liste çıkıyor yasak olmayan uygun yere gidebilirsin 80 90 tane yerde serbest
  • 08-06-2024, 09:17:37
    #9
    DenqeSiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Belgrad ormanını bakın
    baktım maalesef yasakmış