• 08-06-2024, 09:19:44
    #10
    Morfinafk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Atatürk kent ormanı , mimar sinan kent ormanı , belgrad ormanı , göktürk , kemerburgaz
    153 ile görüştüğümde , İbb ye bağlı oldukları için yasak denildi, Göktürk’te ise bu haftadan itibaren başlıyormuş yasak .
  • 08-06-2024, 09:37:17
    #11
    quray adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    153 ile görüştüğümde , İbb ye bağlı oldukları için yasak denildi, Göktürk’te ise bu haftadan itibaren başlıyormuş yasak .
    http://www.istanbul.gov.tr/orman-yan...inda-karar2024

    Valiliğin açıklamasi var önceki yorumumda da belirtmiştim.
    Sayfanın altındaki yerler serbest birisine gidebilirsiniz
  • 08-06-2024, 10:10:57
    #12
    fikirdanis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    http://www.istanbul.gov.tr/orman-yan...inda-karar2024

    Valiliğin açıklamasi var önceki yorumumda da belirtmiştim.
    Sayfanın altındaki yerler serbest birisine gidebilirsiniz
    Teşekkür ederim üstad fakat gördüğüm kadarıyla o liste, mangal yapılmaması gereken yerler ,
  • 08-06-2024, 10:13:07
    #13
    delikanli53 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tüm ormanlarda yasak. özel alanlar var kontrollü mangal yapılıyor ücretli olan yerler.

    anadolu yakasında cumhuriyet köye gidiyorduk biz 3. köprüden baya yakın olur. geniş alan ormanın içinde güzel tesis. masa başı para alıyorlar geçen yıl 100-150 liraydı.
    Teşekkür ederim hocam, hafta içi müsait zamanda o tarafa geçebilirim , malum haftasonu trafik kargaşası 🙏
  • 08-06-2024, 10:21:32
    #14
    quray adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Teşekkür ederim üstad fakat gördüğüm kadarıyla o liste, mangal yapılmaması gereken yerler ,
    O liste dışında olan yerlerde ateş yakmak yasak. Zaten bilgilendirme metninde de yazıyor hocam .

    O belirtilen yerlerde sorunsuz şekilde mangal yapabilirsiniz
  • 08-06-2024, 15:13:36
    #15
    quray adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    153 ile görüştüğümde , İbb ye bağlı oldukları için yasak denildi, Göktürk’te ise bu haftadan itibaren başlıyormuş yasak .
    hocam baştan savmak için öyle demiş olabilirler kemerburgaz , göktürk , ve belgradda yapılıyordu daha geçen hafta gittik ama yine de araştırın tekrardan dediğiniz gibi yeni başlamış olabilir