153 ile görüştüğümde , İbb ye bağlı oldukları için yasak denildi, Göktürkte ise bu haftadan itibaren başlıyormuş yasak .
hocam baştan savmak için öyle demiş olabilirler kemerburgaz , göktürk , ve belgradda yapılıyordu daha geçen hafta gittik ama yine de araştırın tekrardan dediğiniz gibi yeni başlamış olabilir