153 ile görüştüğümde , İbb ye bağlı oldukları için yasak denildi, Göktürkte ise bu haftadan itibaren başlıyormuş yasak .
http://www.istanbul.gov.tr/orman-yan...inda-karar2024
Valiliğin açıklamasi var önceki yorumumda da belirtmiştim.
Sayfanın altındaki yerler serbest birisine gidebilirsiniz