Arkadaşalar merhaba,
İstanbul-Avrupa yakasında mangal yapabileceğimiz bir yer var mı acaba ? 153 ile görüştüğümde ve internetten baktığım yerleri İbb’ye sorduğumda artık yasaklandığını öğrendim.Yakın zamanda gittiğiniz bir mekan mevcut mu ?