Tüm ormanlarda yasak. özel alanlar var kontrollü mangal yapılıyor ücretli olan yerler.
anadolu yakasında cumhuriyet köye gidiyorduk biz 3. köprüden baya yakın olur. geniş alan ormanın içinde güzel tesis. masa başı para alıyorlar geçen yıl 100-150 liraydı.